Avui ha estat la primera sessió de l'assignatura d'Intervenció a l'aula.
Per tal de presentar l'assignatura, la professora ens ha proposat una dinàmica consistent en formar dues rotllanes i anar preguntant-nos entre les diverses membres de la classe, coses tan bàsiques com quin era el nostre nom, el nostre color preferit,... La rotllana de fora girava cap a la dreta, i la de dins cap a l'esquerra. D'aquesta manera totes havíem de parlar amb les totes les companyes que formaven l'altra rotllana.
Això ha servit per trencar el gel entre nosaltres i crear un ambient més distés i informal.
D'altra banda, ens hem adonat de la poca importància que solem donar als espais que ens rodegen a través d'una altra dinàmica. L'Anna ens ha demanat que tanquéssim els ulls i ens ha anat fent preguntes sobre com era l'aula que ens envoltava. Hem endevinat algunes de les respostes però d'altres... no s'avenien gens amb la realitat!!
Tot això, ens ha servit per adonar-nos de fins a quin punt coses que quan som petits ens semblen tan importants, poden arribar a quedar relegades a un segon pla a mesura que anem creixent. Durant l'infància, ens fixem més en les petites coses, les tenim més en compte; en canvi, a mesura que anem creixent, oblidem aquestes petites coses degut a l'assumpció de responsabilitats.
Amb aquesta dinàmica hem pogut reflexionar sobre aquest fet al que no hi prestem ninguna atenció però que és tan i tan evident.
També val a dir que durant la primera part de la sessió s'ha explicat quin seria el funcionament de l'assignatura, com s'avaluaria,etc.
0 comentarios:
Publicar un comentario