En el dia d'avui hem fet la primera sessió de co-tutories. La meva companya ha estat la Maria, ja que havíem de posar-nos amb algú que anés a les escoles el dia que nosaltres tenim classe a la universitat. Així doncs, com que ja ho havíem parlat anteriorment, ens hem posat juntes i hem començat a treballar de seguida.
Hem pogut aprofitar molt bé el temps perquè jo portava el portàtil, i això ens ha permès entrar al blog i explicar el que havíem fet a cada sessió sense oblidar-nos de pràcticament res.
Cal dir que hem trobat bastants punts en comú pel que fa a les matèria impartida a classe. Tot i així però, nosaltres vam tenir la sort de poder compartir una de les sessions amb les alumnes de pedagogia, cosa que va fer que tinguéssim consciència d’una carrera vinculada a la nostra i amb la qual vam aprofundir una mica en tot el tema dels material didàctics. A més, nosaltres anem avançades en una sessió, ja que les nostres companyes no van poder assistir a classe el dia que va nevar.
Pel que fa a les escoles, les dues assistim a l’Eulàlia Bota, i per això hem pogut contrastar opinions sobre l’escola. Com ja he dit, mentre que la Maria va els dijous, jo ho faig els dimarts. Això provoca que les activitats que realitzen els nens no siguin les mateixes. La Maria m’ha explicat que elles assisteixen als “tallers”, on a diferència dels espais, només s’hi barregen nens de P5. En el seu cas, els nens realitzen activitats relacionades amb la lectura. En diferents punts de la classe hi ha diverses activitats relacionades amb la lectura, i els nens van rotant, fins que passen per totes les activitats. Finalment, la Maria també m’ha dit que, al igual que nosaltres, aniran canviant de taller cada tres dies, cosa que considero molt positiva ja que així podrem fer una ullada a diferents activitats de l’escola.
Per últim, abans de finalitzar la sessió, hem anotat els punts que ens agradaria afegir al power point per la sessió amb els mestres sobre el què ens ha sorprès, quins dubtes tenim i algunes propostes de millora.
0 comentarios:
Publicar un comentario