Com cada dimarts hem tornat a anar a l'Eulàlia Bota.
Només arribar, la cap d'estudis ens ha ofert d'apuntar-nos com a acompanyants per a les colònies que realitzen a l'Abril. Moltes de nosaltres ens hi hem apuntat, ja que crec que pot ser una experiència molt positiva i profitosa per a nosaltres.
Després ja hem començat la jornada i, com sempre, hem anat a buscar als de p3 i p4 per portar-los fins el taller que els pertocava. Aquest cop però, tocava canvi de taller, així que els nens que hem passat a buscar eren diferents. Al principi, estaven molt tallats i no ens deien res, normal tenint en compte que érem persones totalment noves per a ells, però a poc a poc, ens han anat agafant confiança.
Un cop hem arribat a l'aula de p5, l'Eulàlia (la professora encarregada de dur a terme el taller de plàstica) ens ha presentat als nens i de seguida hem començat l'activitat: pintar i experimentar amb diferents tipus de paper.
Com que nosaltres ja havíem realitzat aquesta activitat, ja sabíem com funcionava i per això, hem pogut ajudar molt més a l'Eulàlia.
Primer se'ls han repartit diferents tipus de paper als nens - de vidre, de cel·lofana, de seda, vegetal,...- i els nens tocaven i anaven jugant amb ells. D'aquesta manera, han descobert que el paper de vidre era rugós, i fins i tot rascava una mica; que el cotó era molt suau; que hi veien a través del paper de cel·lofana; ...
Després ja hem començat la jornada i, com sempre, hem anat a buscar als de p3 i p4 per portar-los fins el taller que els pertocava. Aquest cop però, tocava canvi de taller, així que els nens que hem passat a buscar eren diferents. Al principi, estaven molt tallats i no ens deien res, normal tenint en compte que érem persones totalment noves per a ells, però a poc a poc, ens han anat agafant confiança.
Un cop hem arribat a l'aula de p5, l'Eulàlia (la professora encarregada de dur a terme el taller de plàstica) ens ha presentat als nens i de seguida hem començat l'activitat: pintar i experimentar amb diferents tipus de paper.
Com que nosaltres ja havíem realitzat aquesta activitat, ja sabíem com funcionava i per això, hem pogut ajudar molt més a l'Eulàlia.
Primer se'ls han repartit diferents tipus de paper als nens - de vidre, de cel·lofana, de seda, vegetal,...- i els nens tocaven i anaven jugant amb ells. D'aquesta manera, han descobert que el paper de vidre era rugós, i fins i tot rascava una mica; que el cotó era molt suau; que hi veien a través del paper de cel·lofana; ...
Després se'ls han repartit ceres i han pogut observar diferents fenòmens, com ara que en el paper de ratlles hi costava pintar, que si utilitzaven els dits les ceres quedaven difuminades, que podien aconseguir nous colors barrejant-ne d'altres,...
Els nens s'ho han passat molt bé realitzant l'activitat!!
Un cop finalitzada, s'han rentat les mans i qui ha volgut s'ha emportat els trossos de paper que més li agradaven.
Tot seguit, hem acompanyat als nens de p3 i p4 a es classes i els hem ajudat a agafar l'esmorzar.
0 comentarios:
Publicar un comentario